Německá módní značka u nás začátkem září zprovoznila svůj globální věrnostní program Takko Friends. České zákazníky láká na sbírání bodů, získávání slevových kuponů i speciální nabídky. Vyplatí se aplikace jen věrným zákazníkům, nebo přinese výhody i těm, kteří v Takku nakupují spíše svátečně? A jaké další prodejny s oblečením a obuví u nás mají své klubové kartičky?
„Naši aplikaci pro sbírání bodů máte?“ Věta, kterou od září nově uslyšíte také v téměř stovce prodejen Takko po celé České republice. Digitální věrnostní klub, který od roku 2022 fungoval jen v zahraničí, se konečně zprovoznil i pro české zákazníky. Funguje na populárním principu sbírání bodů, za které si následně odemykáte vybrané poukázky a slevy na další nákupy. A vyzkoušet si to mohou i noví zákazníci ihned po přihlášení. Jako dárek totiž dostanete uvítací body i kupony k okamžité aktivaci.
„Na základě dosavadní zpětné vazby od zákazníků jsme nedávno aktualizovali naši aplikaci Takko Friends s vylepšeným uživatelským prostředím. Díky funkcím, jako je individuálnější přístup a personalizované nabídky, vytváříme pro naše zákazníky skutečnou přidanou hodnotu. Všem novým Takko Friends v České republice navíc nabízíme uvítací slevu 125 Kč,“ uvedl v tiskovém prohlášení Matthias Lueg, senior ředitel marketingu společnosti Takko Fashion.
Jak také prodejce upozorňuje, v aplikaci se čas od času mohou objevit individuální extra nabídky na další kupony zdarma. Jeden dostanete také k narozeninám. Na příležitostné slevy tak mohou dosáhnout i ti, kteří v Takku nenakupují pravidelně.
V rámci zaváděcí promo akce Takko láká na uvítací bonus, který získáte jen za nainstalování aplikace. Jedná se o poukázku zdarma na 125 Kč a 3 000 bodů za vyplnění údajů, jejichž část můžete rovnou proměnit za kupon na slevu 25 korun. Dalších 3 000 bodů dostanete za přihlášení k newsletteru.
Rozhodli jsme se proto novinku otestovat. Uvítací kupon jsme aktivovali a přímo v aplikaci do košíku vložili zboží v hodnotě více než 500 Kč (podmínka uplatnění poukázky na 125 Kč). Jak je potom vidět ve fotogalerii výše, v souhrnu se nám potom sleva opravdu automaticky odečetla. Stejně tak rovnou vidíte, kolik bodů se vám za vaši objednávku přičte.
S věrnostními aplikacemi se v poslední době roztrhl pytel a vedle supermarketů, lékáren nebo drogerií je ve velkém zavádí čím dál více módních řetězců a e-shopů.
V květnu se například představil bezplatný program Zalando Plus, který věrné zákazníky odměňuje nejen body, ale také různými úrovněmi výhod se specifickými slevami a přístupy k akcím. Svůj věrnostní klub s body a slevami má také značka Marks & Spencer, Gate, Modivo, Kik nebo CCC.
Spousta aplikací rovněž přichází s inovativními způsoby, jak body sbírat. Členové H&M Membership je například mimo jiné získávají za recyklaci oblečení na prodejně nebo nákup s vlastní taškou, Decathlon zase odměňuje za sportovní aktivity i přidané recenze zakoupených produktů.
Zdroje: TZ Takko, věrnostní aplikace zmíněných značek, respondenti pro redakci Kupi.cz