Řetězec Albert rozšiřuje svou nabídku privátní značky o 500 nových produktů, jeho cílem je zvýšit prodej vlastní značky o 45 % do roku 2028. Kromě Česka se novinky objevují také v Řecku, Rumunsku a Srbsku.
Albert, řetězec vlastněný nizozemskou společností Ahold, postupně představuje svým zákazníkům nové produkty svých soukromých značek, kterých má rovnou několik. Patří mezi ně například Nature’s Promises, Albert Excellent, Česká chuť, Perla a další.
Společnost plánuje výrazně zvýšit prodej svých značek, i proto zákazníkům představuje čím dál více novinek, které jim mohou usnadnit přípravu jídel i snahu o zdravý životní styl.
Společnost Albert si na své soukromé značce dává opravdu záležet. Jednou z nejoblíbenějších je nepochybně Nature’s Promise, která se zaměřuje na zdravé a výživné produkty. Mezi nimi byste našli například BIO produkty, výrobky bez lepku a laktózy, výrobky pro děti a také produkty do domácnosti, mezi něž patří například ekologicky udržitelné kuchyňské utěrky nebo toaletní papír.
„Nové produkty z větší části již v prodejnách nabízíme a sortiment pouze rozšiřujeme. Velké značky potravin jako například Nature’s Promise se postupně dostávají kromě českého Alberta i do dalších evropských řetězců, jako je Alfa Beta v Řecku anebo Mega Image v Rumunsku,“ přiblížil pro čtenáře Kupi.cz Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.
Albert rozšiřuje také nabídku těch produktů, po kterých je největší poptávka. Mezi ně patří například zeleninové směsi Menu inspirace, což jsou suroviny nakrájené a připravené pro snadnou přípravu zdravých jídel. To lidem nejen usnadní samotnou přípravu jídla, ale také se mohou už v obchodě snadno rozhodnout, co budou vařit.
„Řada zahrnuje nejen tradiční jednodruhové zeleninové přílohy, ale také méně známé varianty, jako je květáková či brokolicová rýže. Nechybí ani vícedruhové zeleninové směsi ideální pro přípravu pokrmů inspirovaných thajskou, čínskou či mexickou kuchyní nebo mixy na přípravu polévek,“ popisuje Jiří Mareček.
Řetězec má v nabídce také Albert Menu boxy, které obsahují vše, co potřebujete pro přípravu určitého jídla. Nově rozšířili nabídku také o holandskou polévku, polévku minestrone, kajunské kuře a fusilli salsa rossa.
„Menu boxy obsahují přesně odměřené ingredience pro rychlou a snadnou přípravu chutných jídel inspirovaných světovou kuchyní. Od jejich představení v roce 2023 jsme jejich počet značně rozšířili, nyní tak mohou zákazníci vybírat už z téměř dvou desítek pokrmů, které zvládnou připravit doma během půl hodiny,“ dodává Jiří Mareček.
Řetězec Lidl si klade za cíl nabízet svým zákazníkům co nejzdravější potraviny, proto svou nabídku pravidelně rozšiřuje. Zaměřuje se zejména na zdravé výrobky s obsahem bílkovin, vlákniny a vitamínů. Svou nabídku rostlinných bílkovin chce významně rozšířit do roku 2030 (o 20 %), jejich cíle v oblasti zdravé stravy v rámci Planetary Health Diet pak sahají až do roku 2050.
„Abychom mohli zdravě uživit rostoucí světovou populaci v rámci planetárních limitů, je nutná globální změna výživy. V Lidlu se již léta snažíme přispět k tomu na základě vědeckých poznatků Planetary Health Diet. S WWF jako zkušeným partnerem po našem boku chceme v budoucnu dosáhnout ještě více a našim zákazníkům nabídnout stále rostoucí výběr zdravějších a udržitelnějších alternativ za obvyklou nízkou cenu Lidl,“ sdělil pro Kupi.cz Tomasz Kuzma, generální ředitel Lidl Česká republika.
Lidl chce tímto způsobem nejen podpořit zdravější životní styl svých zákazníků, ale také ulevit naší planetě, která je vlivem produkce potravin zatěžována.
Zdroje: Kupi.cz