Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

A bodíky sbíráte? Očekávané věrnostní akce před začátkem školy jsou tu! Potěší děti i školáky

Volodymyr TVERDOKHLIB / Shutterstock.com

„Body doma sbíráme hlavně na plyšáky a knížky pro děti, to je vždycky nejvíc radosti. Nákup bych v tom obchodě stejně udělala, tak proč nevyužít šance získat k tomu i slevu?“ popisuje nám čtenářka a maminka tří dětí Iveta. Podobně jako ona číhá v řetězcích i spousta dalších rodičů na věrnostní kampaně zaměřené na děti, školáky a studenty. A právě teď, před začátkem školního roku, jich je nejvíc. Na co se kde sbírají body?

Přečtěte si také

Vypucujte dětem školní batoh, aby byl jako nový. Pračka podle odborníků ale není dobrý nápad

Lidl: s Večerníčkem do lavic

Lidl vrací zpátky oblíbenou kolekci s Večerníčkem. Tentokrát nabízí nejen hrnečky a misky, ale také svačinové boxy a lahve na pití, které budou děti motivovat ke zdravému stravování i dodržování pitného režimu.

„Kromě široké nabídky školního sortimentu jsme letos připravili i věrnostní program, který navazuje na naši spolupráci s Večerníčkem. Tímto chceme podpořit nejen praktickou přípravu na školu, ale i zdravé stravovací návyky a hravý přístup k učení,“ uvedla pro redakci Kupi tisková mluvčí Lidlu Eliška Froschová Stehlíková.

  • Chcete, aby letos svačiny nekončily nesnědené na dně aktovky? Stačí nasbírat 5 bodů a svačinový box nebo jiný zlevněný produkt s doplatkem jen 79,90 Kč je váš. Akce trvá až do 12. října 2025.
Kupi.cz / Facebook.com

BILLA: posbírejte Šmouly dřív než Gargamel

V prodejnách Billa zase nemůžete v posledních dnech minout modrou záplavu šmoulích plyšáků. Na ty řetězec vsadil nejen díky jejich popularitě napříč generacemi, ale také při příležitosti uvedení nového filmu do českých kin. Na posbírání celé kolekce 6 postaviček potom máte s dětmi moře času, akce poběží až do podzimu.

„Dáváme jim tak možnost užít si dostatek fantazie a zábavy na konci prázdnin anebo první dny ve školní lavici. A celá série může být skvělým dárkem třeba na Mikuláše, protože akce končí 11. listopadu, takže rodiče mají dostatek času nasbírat dostatečný počet samolepek na celou 6člennou sadu,“ uvádí v tiskovém prohlášení, které má redakce Kupi k dispozici, Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA ČR.

  • 1 samolepku získáte za každých 200 Kč utracených v prodejnách BILLA až do 4. 11. 2025. Pro získání slevy potřebujete 10 bodů: standardně pak doplatíte 99,90 Kč, s kupónem v aplikaci dokonce jen 69,69 Kč. Plyšáky si můžete vyzvedávat jak v prodejnách, tak na e-shopu.

Kaufland: plyšový svět Minecraftu

Pokud vaše děti slyší spíš na Minecraft, pak zajeďte na nákupy do Kauflandu. Čeká tu na vás kolekce plyšových postav a zvířátek, případně taška na kolečkách nebo brašnička s motivy této populární hry. Za každých 5 bodů si můžete jeden produkt odnést se slevou až 60 % oproti běžné prodejní ceně – za plyšáka tak například doplatíte jen 139 korun.

  • 1 bod dostanete za každých utracených 200 Kč v prodejnách Kaufland v období do 23. 9. 2025.
Kupi.cz / Facebook.com

Albert: knihy Albatros + elektronika Niceboy

V prodejnách Albert již tradičně probíhají dvě kampaně současně. Tentokrát udělají radost rodičům malých čtenářů i starším studentům. Každých 8 bodů na sběratelské kartě nebo v mobilní aplikaci zde proměníte ve slevu na dětské knížky Albatros (jen v hypermarketech) za pouhých 89,90 Kč nebo na holčičí a klučičí elektroniku Niceboy (v supermarketech i hypermarketech) se slevou až 60 %.

  • 1 bod dostanete za každých utracených 200 Kč nebo za nákup označených produktů v letáku, a to v období do 23. 9. 2025.

Globus: do školy se Stitchem

Patří vaše děti k milovníkům Disney postaviček Lilo & Stitch? V Globusu se právě teď sbírají body na elektronické vychytávky značky Lexibook: mini repráčky, sluchátka, budíky a noční světla, elektronické zápisníky pro nejmenší i vzdělávací notebooky. To vše se slevou až 50 % s 8 body.

  • 1 bod dostanete do kartičky nebo mobilní aplikace za každých utracených 300 Kč v období do 23. 9. 2025.
Globus

Využíváte sběratelských kampaní zaměřených na děti?

Zeptali jsme se i dalších našich čtenářů a zákazníků, zda body v obchodech sbírají a využívají akcí zaměřených na děti. Za co nejčastěji body vyměňují?

  • „Jo, hlavně plyšáky – vždycky se objeví nějaké další, které děti nutně potřebují, hlavně ty z filmů nebo her. Aby nám to doma pak nepřerůstalo přes hlavu, ty nepotřebné obvykle posíláme dál, třeba nosíme pejskům do útulků.“ (Anna, 29 let)
  • „Nálepky sbíráme hlavně na knížky, ty mají podle mě smysl. S body obvykle vychází za příjemnou cenu a můžeme dětem o to víc doplnit knihovničku.“ (Marek, 36 let)
  • „Mám doma starší děti, takže body na hračky a plyšáky jdou mimo mě. Jedinou výjimkou je u nás každoročně LEGO, na které vždy čekám. To se synům nikdy neomrzí a v těchto akcích na něm dost ušetřím.“ (Sabina, 40 let)
  • „Já osobně body nesbírám, u pokladny v Albertu nebo Lidlu si je ale vždycky beru a dávám je sousedce, která má děti. Obvykle se jich ujme, když jsou akce na dětské nádobí nebo plyšáky.“ (Věra, 64 let)

Zdroje: Lidl, BILLA, Kaufland, Albert, Globus, respondenti pro Kupi.cz