H&M otevře v Oslu první dvě prodejny H&M Beauty, plánuje nabízet kvalitní kosmetické produkty

Prodejna H&M Beauty v Oslu H&M

H&M je druhý největší mezinárodní prodejce oděvů. Pochází ze Švédska, ve kterém v roce 1947 otevřel svou první prodejnu. Postupně se společnost rozrůstala a stala se jednou z nejznámějších ikon rychlé módy. K minulému roku působilo H&M na 75 trzích, ve kterých má 4 801 obchodů. Módní svět tato společnost už dobyla a nyní si dala za cíl dobýt svět kosmetiky. Pro začátek si vybrala za cíl hlavní město Norska, kde otevře hned dvě prodejny.

Přečtěte si také

Trpíte depresí nebo nespavostí? Zařaďte do jídelníčku potraviny bohaté na tryptofan a zlepšete si náladu i spánek!

H&M Beauty jako začátek kosmetického impéria

Společnost H&M chce proniknout do světa kosmetiky tím, že vybuduje síť obchodů H&M Beauty. První dva budou příští měsíc otevřeny v norském Oslu, ve stávajících pobočkách H&M.

Jejich sortimentem bude široký výběr kosmetických produktů soukromých značek H&M spolu s více než 80 skandinávskými a dalšími externími značkami.

Kam vyrazit pro dekorativní kosmetiku v akci?

H&M Beauty nabídne kompletní výbavu

V obchodech budou k dispozici například značky jako Huda Beauty, WISHFUL, KAYALI, Smashbox, Anastasia Beverly Hills, KVD, Origins a Emma S. Nejde pouze o okrajový záměr společnosti, podle jejího prohlášení je cílem vytvořit "vesmír fyzické i digitální krásy", kde se zákazník může inspirovat a opatřit si kompletní kosmetickou výbavu.

„Jsme velmi rádi, že nyní můžeme našim zákazníkům nabídnout kvalitně zpracovaný kosmetický sortiment, který jde ruku v ruce s námi nabízeným oblečením. Cílem je inspirovat každého zákazníka, který vstoupí do obchodu H&M nebo nakupuje online, aby objevil svůj unikátní styl,“ řekla generální ředitelka H&M Beauty Catherine Westerberg Wigzell.

Logo H&M na obchodě Sorbis / Shutterstock.com

Nové prodejny jsou součástí dlouhodobých plánů

Angažovat se v kosmetickém průmyslu nebyl spontánní nápad, společnost H&M aktivně pracuje na vybudování kosmetické organizace posledních několik let. Prodejny mají uspokojit poptávku zákazníků a vytvořit lepší zážitek z "fyzického" nakupování. První vlajkový obchod H&M Beauty otevře své brány už 4. května v Karl Johans Gate 14 a druhý 25. května v Oslo City Mall.

Zákazníci budou moci vyzkoušet množství produktů, nakoupit inspirativní produkty a získat pomoc a rady od kosmetických poradců v obchodech. Společnost si dala záležet, aby vzhled a možnosti obchodu převyšovaly možnosti konkurence. Na svém webu uvedla, že inspirace pro koncept a design prodejny mísí koktejlový bar a estetiku připomínající lázně. Nabízí jak místo pro společenská setkání, tak i sortiment péče o sebe a wellness.

Kosmetiku nabízí i další oděvní giganti

Svůj sortiment rozšířily o kosmetické produkty i konkurenti H&M, jako jsou například oděvní značky Zara nebo Lindex. Oba obchody nabízí parfémy, dekorativní kosmetiku či produkty zaměřené na péči o pleť. Je pravděpodobné, že k tomuto trendu se brzy připojí i další značky.