NKD otevírá další pobočky v Česku. Svým zboží za nízké ceny konkuruje prodejnám Kik a Pepco

V NKD naleznete široký sortiment za velmi dostupné ceny NKD

Od poloviny června je v plném provozu prodejna NKD v OC Šestka. Jedná se tak už o jejich jedenáctou pobočku v Česku a druhou přímo v Praze. Nakoupit zde můžete nejen módu, ale také bytové doplňky, dekorace, domácí spotřebiče a nejrůznější vychytávky pro celou rodinu.

Přečtěte si také

Češi reagují na dražší zeleninu po svém. Vlastní produkce na zahrádkách se postupně zvyšuje

NKD konkuruje prodejnám jako Kik či Pepco

Německá společnost NKD má celkem 2 000 obchodů, nejčastěji v malých a středních městech v Německu, ale také v Rakousku, Itálii, Slovinsku, Chorvatsku a České republice. Počet obchodů stále roste a expandovat chce NKD i do dalších zemí. S přibližně 8 500 zaměstnanci je tak jedním z předních maloobchodníků s oděvy ve střední Evropě.

Svou nabídkou zboží a cenovou politikou je obchod podobný prodejnám Kik či Pepco a s rostoucím počtem poboček se stává jejich velkým konkurentem. Určitě má ale ještě co dohánět.

  • Pepco má u nás přes 200 podejen,
  • Kik dokonce přes 220.

Stejně jako konkurence, ani NKD u nás zatím nenabízí nákupy přes e-shop. Ten je však v provozu od roku 2007 v Německu, Rakousku a Itálii. Zákazníci NKD tak mohou nakupovat také online a vyzvedávat své objednávky v nedalekém obchodě pomocí Click & Collect, nebo si je nechat doručit přímo do svých domovů.

Široká nabídka zboží za dobré ceny

Počet zákazníků NKD v Česku rychle roste. Obchod láká především na široký a vysoce kvalitní sortiment za příznivé ceny, přičemž cílí zejména na ženy ve věku 30 až 64 let, které nakupují pro svou rodinu.

NKD nabízí dámské, pánské i dětské či kojenecké oblečení a na své si zde přijdou i teenageři. Vybrat si zde můžete z klasické módy na běžné nošení, trendových kousků pro zvláštní příležitosti ale i funkčního sportovního oblečení nebo nejrůznějších módních doplňků.

Sortiment zahrnuje také vybavení domácnosti, jako jsou ručníky, utěrky, stylové povlečení, elektrické spotřebiče a další. Nechybí ani sezónní dekorativní předměty, a to vše za velmi rozumnou cenu.

NKD nabízí módu všech velikostí pro všechny věkové kategorie Canva

NKD by v OC Šestka mělo přilákat širokou veřejnost

NKD má v Praze sice teprve svou druhou pobočku, ale díky strategickému umístění má velkou návštěvnost. Podle projektového manažera pro expanzi v Česku, Jense Gransee, jsou pro NKD hlavní výhody obchodního centra Šestka perfektní dopravní spojení, moderní infrastruktura a profesionální vedení.

„Rozhodující pro nás však byla také vyvážená směs obchodů a místní nabídka zážitkových služeb pro celou rodinu. Našim cílem je samozřejmě naplnit potřeby zejména lokálních zákazníků a přilákat širokou veřejnost ochotnou nakupovat u nás pravidelně a co nejčastěji,“ uvedl Jans Gransee.