Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Granule pro psa a kočku až ke dveřím a expres: Český řetězec spustil rychlý rozvoz chovatelských potřeb po celé ČR

Super ZOO

Majitelé domácích mazlíčků mohou nově využít expresní doručování krmiva, steliva nebo dalšího sortimentu ze sítě Super zoo. Nová služba umožňuje zvolit si přesný čas doručení, a to včetně víkendových termínů. Funguje ve spolupráci s Wolt Drive a je dostupná v řadě měst po celé České republice.

Přečtěte si také

Návleky z Pepca, díky kterým se bude podlaha blýskat, aniž byste hnuli malíčkem

Rychlejší dodání a méně tahání

Služba reaguje na častý problém, kdy je třeba rychle doplnit chybějící zásoby pro domácí mazlíčky – ať už jde o granule, konzervy, nebo podestýlku. Zákazníci si mohou nově při nákupu přes e-shop zvolit přesné hodinové rozmezí, kdy kurýr objednávku doručí až ke dveřím. Služba je zatím dostupná tam, kde má Super zoo svou kamennou prodejnu – tedy ve více než 90 lokalitách napříč republikou.

Na rozdíl od běžného doručování, kde je čas příjezdu obvykle vymezen širokým intervalem, umožňuje tento systém doručení například mezi 13:00 a 14:00, včetně víkendů. Pokud není zásilka větší než kufr osobního auta, měla by být doručena v rámci vybraného časového okna.

Jak to funguje?

Expresní doručení zajišťuje logistická platforma Wolt Drive. Zákazník během nákupu zvolí „expresní doručení“ a vybere si z dostupných časových slotů. Objednávky je možné plánovat až tři dny dopředu. Pokud je slot již obsazený, systém nabídne nejbližší další volný termín. Cena doručení se může lišit podle lokality a velikosti zásilky.

Z hlediska využití je služba zatím určená především pro menší až středně velké objednávky – například pytel granulí, stelivo nebo základní potřeby pro psy, kočky a hlodavce.

Viktorya Telminova / Shutterstock.com

Zákaznická zkušenost zatím chybí, očekávání ale jsou pozitivní

V redakci jsme oslovili několik zákazníků, kteří pravidelně objednávají potřeby pro domácí mazlíčky přes internet. V době vzniku článku sice ještě nikdo z nich expresní službu nevyužil, zájem ale deklarovali.

  • „Objednávám hlavně těžké pytle s granulemi a nebaví mě je tahat z výdejního boxu, zvlášť když prší. Možnost doručení domů v konkrétní hodinu zní dobře – pokud to opravdu funguje, rád to vyzkouším,“ uvedl Marek z Brna.
  • Podobně reagovala i Tereza z Plzně: „Mám dvě malé děti a psa. Když mi někdo doručuje balík kdykoliv během dne, je to náročné. Pevný čas doručení by mi ulehčil plánování.“

Konkurence zatím nenabízí srovnatelnou alternativu

Expresní doručování ve zvoleném časovém okně je v segmentu chovatelských potřeb zatím výjimečné. Většina konkurentů, jako například PetCenter nebo ZooRoyal, nabízí klasické doručení dopravními službami, případně výdej na sběrných místech. Možnost plánování přesného času dodání do konkrétního hodinového intervalu zůstává výsadou hlavně u rozvozu potravin nebo rychloobrátkového zboží.

Nový e-shop a důraz na mobilní nákupy

Spolu s novou rozvážkovou službou představilo Super zoo i přepracovaný e-shop, který je více přizpůsoben nákupům přes mobilní zařízení. Podle zástupců společnosti dnes probíhá většina objednávek právě přes telefon a tomu se přizpůsobuje i struktura a funkce online obchodu. Zákazníci mají možnost ukládat si oblíbené produkty, využívat virtuálního poradce nebo procházet personalizované nabídky.

Z hlediska návštěvnosti a zákaznické loajality si Super zoo podle dat z Heureky v posledních měsících udržuje stabilní výkonnost, zatímco část konkurence zaznamenává meziroční pokles.

Zdroj: Super ZOO, Kupi.cz