Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

PENNY rozšiřuje možnosti nákupu až do domu přes rozvážkovou službu Wolt

Filmbildfabrik / Shutterstock.com

Diskontní řetězec PENNY začal tento týden svým zákazníkům nabízet možnost dovozu nákupu až domů prostřednictvím rozvážkové služby WOLT. Pilotní projekt startuje na třech prodejnách v Brně. Vůbec první prodejnou odkud si lidé mohou nákup z PENNY objednat je prodejna Brno Slatina.

Co v článku najdete

Přečtěte si také

Vinted poprvé dosáhl zisku. Oblíbená platforma nabírá na síle, konkurence se jí snaží vyrovnat

„Uvědomuje si, jak je pro současné zákazníky možnost doručení nákupu až domů důležitá. Ostatně, i my již testujeme v Plzni a okolí vlastní e-shop PENNYDOMU.CZ. Chceme ale nabízet i alternativy, proto jsme rádi, že jsme navázali spolupráci se společností Wolt. Díky ní můžeme oslovit nové zákazníky, a především jim nabídnout produkty, které nikde jinde nedostanou. Základem naší filozofie stále je a bude člověk. Nakupování jako takové vnímáme jako součást setkávání se lidí, i proto klademe důraz na prostředí na našich prodejnách i kvalitu našich služeb. Na druhou stranu jsou zákazníci, kteří dávají přednost nákupu v digitálním světě s doručením až domů, a ty nechceme a nebudeme opomíjet,“ říká Tomáš Kubík, vedoucí komunikace PENNY.

PENNY

Princip nákupu prostřednictvím služby Wolt a jejích stránek wolt.cz je stejný jako při objednání z jakékoliv restaurace či obchodu, z nichž tato služba dovážku nabízí. Nyní je možné si objednat každý den mezi 8 a 19 hodinou (v pondělí od 10 hodiny) nákup až do domu z prodejny Brno Slatina. Stačí si objednat požadované produkty v aplikaci nebo přímo na internetové stránce s touto prodejnou.

Tip: Všechny akční letáky PENNY a dalších obchodů najdete pohodlně a přehledně na Kupi.cz.

V tuto chvíli jsme spustili pilotní projekt, během kterého plánujeme mít do této služby zapojeny celkem tři prodejny v moravské metropoli. Chceme nastavit celý proces od objednání nákupu až k zákazníkovi, co nejefektivněji. Naším cílem je, aby zákazník dostal zboží, co nejrychleji a co nejčerstvější. V rámci pilotního provozu budou mít zákazníci PENNY k dispozici všechen stálý sortiment, a to včetně produktů v akci, kromě nepotravinového zboží,“ popisuje zahájení projektu Tomáš Kubík. Na základě vyhodnocení projektu pak PENNY plánuje zapojit do systému rozvážkové služby Wolt další prodejny.

Zdroj: Tisková zpráva PENNY