Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

První prodejna Apple Premium Partner v Praze. Proč se před ní stály fronty a čím je tak výjimečná?

iStyle

Partnerská prodejna Apple v obchodním centru Westfield Chodov má hned několik prvenství. Tento typ obchodu jsme totiž zatím nemohli navštívit nejen v České republice, ale ani jinde ve střední a východní Evropě. Provozovatelem nové prodejny je iStyle, který se výrazně inspiroval konceptem značkového Apple Storu. Zákazníky tedy čeká opravdu nevšední nákupní zážitek.

Přečtěte si také

Česká pošta ukázala nový dress code pro své zaměstnance. Od veřejnosti sklidila kritiku, zaměstnanci jsou spokojení

Největší lákadla pro zákazníky

Za zmínku stojí lukrativní lokace i moderní design celého showroomu, který se rozkládá na ploše 250 m². Jeho rekonstrukce stála neuvěřitelných 15 milionů korun.

Navíc mohou klienti využít nadstandardní služby, které nabízí jen tento autorizovaný prodejce. Patří k nim například expresní servis produktů Apple nebo možnost účastnit se veřejných přednášek a workshopů.

„To, že se nám jako prvním v regionu CEE podařilo získat status Apple Premium Partner, a přinášíme tak do České republiky Apple Flagship prodejnu, je pro nás velký úspěch,“ komentoval otevření ředitel společnosti iStyle Vít Goluch.

Vytautas Kielaitis / Shutterstock.com

První, ale určitě ne poslední

Americké firmě Apple se u nás dlouhodobě daří, v příštích letech tedy plánuje další expanzi. Partnerské prodejny by měly vzniknout i v pražských nákupních centrech Palladium nebo Centrum Černý Most a také v brněnské Galerii Vaňkovka. Kromě toho chystá velkou novinku i v rámci nového projektu Masaryčka.

Nové koncepty prodejen testují i jiné značky

Apple není jedinou společností, která se rozhodla rozvíjet koncept kamenných prodejen. Podobný nápad měl i módní e-shop Zoot nebo prodejce erotických pomůcek Růžový slon.

Zatímco většina značek vidí potenciál hlavně v e-commerce, Zoot se po překonání krize rozhodl jít opačným směrem. Výdejny nahrazuje zážitkovými prodejnami, z nichž jednu otevřel přímo na prestižní adrese Václavské náměstí 18. Posiluje tak omnichannel prodej, který spojuje výhody nákupů v reálném a virtuálním světě.

A na jakou formu prodeje vsadil internetový sexshop Růžový slon? Už delší dobu má vlastní prodejnu v Havířově a nyní stal se součástí konceptu Pikito v pražských Štěrboholích. Připojil se tak k dalším sedmi e-shopům, které se částečně přesunuly i do offline prostředí.