Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Na český trh vstoupil další řetězec. Největší německý prodejce pánské módy ANSON'S otevřel v Praze svůj první obchod

ANSON’S

Německý řetězec ANSON'S otevřel v Česku svou první prodejnu. Muti-brand obchod patřící do skupiny lídra na trhu s luxusními oděvy Peek & Cloppenburg byl doposud výhradně provozován v Německu. Na ploše 1 232 metrů čtverečních v pražském nákupním centru najde zákazník všechny oblíbené pánské brandy jako Boss Black, Tommy Hilfiger, Pierre Cardin, Tommy Jeans, Tom Tailor či Bugatti, ale i další vlastní značky.

Přečtěte si také

Není buřt jako špekáček. Zákon určuje, co musí špekáček obsahovat, kvalitu ale neohlídá

Největší prodejce pánské módy expanduje na další trhy

Po Bukurešti otevírá ANSON'S svou první pobočku také v Praze. „Od našeho založení v roce 1989 se ANSON'S stal jednou z největších oděvních společností v Německu a nadále roste na zahraničních trzích. Česká republika je jedním z těch klíčových,” komentuje vstup na český trh Paul Pörtner, ředitel sekce Retail Management v Peek & Cloppenburg.

V ANSON'S jsou ve středu pozornosti muži. „Najdou u nás jak známé mezinárodní značky, tak exkluzivní kusy našich vlastních značek pod jednou střechou. V celkem už 22 prodejnách nabízíme unikátní nákupní zážitek spojený s kvalitou a výběrem z nadčasové klasiky i nejnovějších trendů, které může zákazník snadno kombinovat a najít tak svůj osobitý styl pro jakoukoliv příležitost – od volnočasových aktivit po oficiální akce, od obleků po originální doplňky,“ doplňuje Paul Pörtner.

Z dat společnosti Cushman & Wakefield vyplývá, že za první pololetí letos do České republiky vstoupilo nejvíce maloobchodních značek za poslední tři roky.

  • Bezesporu největší rozruch vzbudil příchod irského Primarku do nově postavené budovy na rohu Opletalovy ulice a Václavského náměstí v Praze.
  • O něco méně pozornosti na sebe strhl příchod řetězce HalfPrice, který by okrajově mohl konkurovat právě ANSON'S.
  • Velké promo díky českým influencerům vzbudila kolem svých prvních značkových prodejen v Česku také značka GAP.
GAP

Nově je u nás v kategorii oděvů také italská luxusní značka Versace nebo oděvní značka ze Slovenska Dedoles. Nováčky mezi značkami v Česku je mimo jiné i oční optika Fielmann nebo prodejna s bytovými doplňky a nábytkem Cozy Home.