Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Stáhněte si mobilní aplikaci Kupi.cz a vyzkoušejte chytrého pomocníka, který vám pomůže s každodenními nákupy.

Jihlavanka café: Tradiční značka přináší nový koncept kaváren v Česku

Jan Suchánek / Jihlavanka

Jihlavanka patří k nejprodávanějším značkám pražené kávy v České republice už přes třicet let, ale svou první kavárnu otevřela až v letošním roce. Jakou nabídku si kavárna Jihlavanka pro své zákazníky připravila a které jsou další oblíbené řetězce s kávou?

Přečtěte si také

Ajran: Kebab zapijte tradičním nápojem z Blízkého východu. Je nabitý probiotiky a pomáhá s trávením

Kavárny jsou místa, která hrají důležitou roli v našem každodenním životě. Nabízejí nejen výbornou kávu, ale také jedinečnou atmostéru. Mnoho kavárenských řetězců si získalo celosvětovou slávu díky jedinečné nabídce a osobitému stylu.

Jihlavanka café nabídne kávu a občerstvení pro každého

Značka Jihlavanka je synonymem pro poctivost, jednoduchost a výborný poměr ceny a kvality. Nyní se otevřela první kavárna Jihlavanka café, kterou můžete navštívit v Praze na Palmovce. Chce tak navázat na úspěšné zahraniční koncepty a sítě coffee-to-go kaváren. Zákazníkům nabídne širokou škálu kávových nápojů a občerstvení s sebou za dostupné ceny.

„Jihlavanka café přináší na český trh zcela nový druh kaváren. Pokud se osvědčí, plánujeme ještě letos otevřít několik Jihlavanka café v Praze i dalších větších městech,“ uvedl v tiskové zprávě Jan Suchánek, generální ředitel společnosti Tchibo pro Česko a Slovensko, která značku Jihlavanka vlastní.

Espresso si zde můžete vychutnat za pouhých 29 Kč a ochutnat můžete koblížky s různými náplněmi, koláčky nebo čerstvě upečené preclíky. Kromě toho si můžete vychutnat i mléčné kávové nápoje a správně připraveného českého turka.

Jan Suchánek / Jihlavanka

Které jsou další oblíbené řetězce kaváren v Čechách?

S redakcí jsme navštívili pár známých kavárenských řetězců a sepsali pro vás, jestli stojí za to do nich zavítat.

1) Starbucks

Název jednoho z největších řetězců kaváren na světě Starbucks vychází ze známého románu Moby-Dick od spisovatele Hermana Melvilla. Právě v něm vystupovala postava Starbuck, avšak zakladatelé firmy byli tři, a tak přidali na konci písmeno „s“, které značí množné číslo. Velmi charakteristické a zapamatovatelné je také jejich logo mořské panny, které je známé po celém světě.

Ve Starbucks si vybere každý! Od těch, kteří touží po lahodné kávě, po milovníky čajůdalších nápojů. V nabídce nechybí ani občerstvenídezerty. Mezi vlajkové nápoje patří Frappucino a Pumpkin Spice Latte. Pravidelně představuje i sezónní příchutě a limitované edice. Řetězec dbá na kvalitu svých kávových zrn a získává je z nejlepších plantáží na světě. Novinkou v jarní nabídce je Iced Lavender Latte a Iced Lavender Matcha Latte.

2) Costa Coffee

Nelze opomenout britský řetězec kaváren Costa Coffee. Založili ho v Londýně v roce 1971 bratři Sergio a Bruno Costa. I tady můžete očekávat vysoce kvalitní kávu, připravenou z pečlivě vybraných zrn z certifikované produkce Rainforest Alliance. A co si můžete dopřát v kavárně? Jednoznačně výtečnou kávu, a to od espressa po kávu orientální. Samozřejmostí jsou také sezónní speciality, novinky a studené nápoje. Ani děti nepřijdou zkrátka, pro ně je nachystaná horká čokoláda nebo babyccino.

TIP redakce: Doporučujeme vyzkoušet jejich slavný Flat White a o letních dnech Costa Ice.

3) CrossCafe

Věděli jste, že kávový řetězec CrossCafe je českou společností, která pochází z Plzně? Tam má také nejvíce poboček a hojně rozšířená je i v Praze a Hradci Králové. V nabídce nechybějí klasické nápoje, jako je cappuccino, caffé latté, chaffé mocha nebo pikolo. Samozřejmostí jsou různé druhy čajů, ledové nápoje a něco k zakousnutí v podobě dortíků, slaných pochoutek typu panini, tousty, sendviče nebo polévky. Do CrossCafe můžete využít jejich věrnostní program Crosscard. Nasbírané body a následné slevy lze uplatnit při dalším nákupu, a káva tak vyjde levněji.

Elena Veselova / Shutterstock.com

Aby kavárny udělaly dojem a nalákaly stálé i nové zákazníky, využívají speciálních a limitovaných akcí, tématických nabídek (například v podzimní nabídce je typické Pumpkin Spice Latte) a exkluzivních výhod pro stálé hosty. Ostatně to má v úmyslu i nová kavárna Jihlavanka café. Aby zvýšila frekvenci nákupů, bude pravidelně obměňovat cenově výhodné kombinace kávy a snacků.

Zdroje: Kupi.cz