Uplynulo čtvrt roku od otevření první kamenné prodejny Bonami na Černém mostě a nyní v září se otevírá další pobočka, tentokrát v pražských Letňanech. Do konce roku plánuje společnost otevřít ještě dvě prodejny. Kromě Prahy se na ně můžete těšit v Brně a Bratislavě.
Bonami je internetová prodejna zaměřená na prodej nábytku, bytových dekorací a módního příslušenství. Po velkém úspěchu s otevřením fyzické výdejny ve vlastním skladu v Jenči v roce 2019 se rozhodlo Bonami vstoupit naplno také do offline světa.
Obchod Bonami proto letos uzavřel strategické partnerství se sítí obchodů Pro spánek, která se specializuje na prodej matrací, roštů a postelí. Společně tak nyní sdílí prostory včetně platby za nájem a za spotřebu energií.
„Loni na podzim jsme se rozhodli jít do klasických kamenných obchodů a hledali strategického partnera. S firmou Pro spánek se překrýváme v působnosti ve čtyřech státech, navíc nabízíme sortiment, který se doplňuje, tak to dává smysl,“ řekl ředitel Bonami, Pavel Vopařil.
Výhodou kamenných prodejen je fakt, že si zákazníci mohou zboží lépe prohlédnout a osahat. Zboží se dá zakoupit přímo na místě nebo objednat. Prodejní místo navíc slouží také ke konzultacím a reklamacím či vrácení zboží.
Na svém webu nabízí Bonami přes 60 tisíc produktů, z nich polovinu má skladem. V kamenných prodejnách je však dostupného zboží méně.
Na nové pobočce v pražských Letňanech je vystaveno přes tisíc produktů ze sortimentu e-shopu. Tato prodejna tak nabízí daleko větší výběr než ta na Černém mostě. Nyní je zde také možnost si vyzvednout objednávku již do druhého dne od objednání.
„V porovnání s Černým Mostem mají prodejna i sklad v Letňanech dvojnásobnou kapacitu, více regálů i možností vystavení zboží, takže nám umožňují odbavit výrazně více objednávek a počet produktů na prodejně tak přesáhne tisícovku,” říká Pavel Vopařil, ředitel Bonami.
S otevření druhé kamenné prodejny přišlo Bonami také s konceptem „specializace” prodejen. V Letňanech se tak od konce října dočkáte větší nabídky pohovek.
„Jednotlivé prodejny od sebe chceme lehce odlišit zaměřením na vybraný sortiment, tady jsou to pohovky, v budoucnu to může být třeba vybavení kuchyně nebo koberce. Základní nabídku budou mít všechny prodejny stejnou, lišit se budou jen svou nadstavbou,” vysvětluje Pavel Vopařil. Zároveň také dodal, že prodejnu si navrhovali sami na míru, včetně veškerého vybavení.
Prodejny jsou navíc také vybaveny tablety. S jejich pomocí si zákazníci mohou naskenovat QR kódy konkrétních výrobků, a zjistit tak o něm bližší informace. Ověřit si mohou počet kusů výrobku, cenu či variance produktu.