Rohlíku roste konkurence. Tesco se spojilo s Dáme jídlo a doručí vám nákup do půl hodiny až domů

Nákup vám společnosti dovezou až před dveře Maria Lin Kim / Unsplash

Zdraví a volný čas je pro mnohé tou nejcennější věcí na světě. Právě toho si všímají i firmy, které dělají vše pro to, aby mohli lidé pohodlně trávit svůj volný čas, jakkoliv jen chtějí. Skvělým příkladem jsou třeba společnosti, které se snaží ušetřit pro vás minuty a hodiny, které byste za normálních okolností museli věnovat nakupování potravin. 

Přečtěte si také

Jak vypadá den před zavřením: Dlouhé fronty před hobbymarkety a kadeřnictví s noční směnou
Jak vypadá den před zavřením: Dlouhé fronty před hobbymarkety a kadeřnictví s noční směnou

Lidé si více váží svého volného času

S rostoucí životní úrovní můžeme více trávit čas podle svých představ. Na uklízení máme uklízečky, na pomoc s dětmi lze domluvit chůvy – a na nakupování potravin společnosti, které nám je dovezou až pod nos. Toho, že je volný čas čím dál tím cennější, si všímá i výkonný ředitel Tesco pro ČR Patrik Dojčinovič.

„Neustále se snažíme reagovat na rychle se měnící potřeby našich zákazníků a v dnešní uspěchané době je úspora času jednou ze základních podmínek při výběru služeb. Jsme rádi, že můžeme zákazníkům umožnit nákup jejich oblíbených položek a okamžité doručení,“ hodnotí Dojčinovič.

Nakupujte nejen pohodlně, ale také levně

Boom rozvozu potravin během covid-19

Jestli někomu dění kolem koronaviru pomohlo, byly to společnosti rozvážející potraviny, případně jídlo. Během karantény byli totiž lidé zavření ve svých domovech, případně se vůbec snažili minimalizovat svůj pohyb venku, a tak často místo nakupování osobně raději objednali potraviny online a nechali si je dovézt až ke vchodu.

Rozvoz nákupů nabízejí u nás různé společnosti již řadu let. Tou mediálně nejproslulejší je nejspíš Rohlik.cz – firma vedená Tomášem Čuprem, která letos expanduje i do okolních zemí a v tuzemsku chce utržit přes 8 miliard korun. Potraviny vám ale dále doveze také již zmíněné Tesco, Košík.cz, Svět bedýnek, Makro Můj obchod a mnoho dalších.

Během karantény byly obchody prázdné a více lidí využívalo rozvoz potravin Martijn Baudoin / Unsplash

Budoucnost online nakupování

Manažerka komunikace MAKRO Romana Nýdrle vidí budoucnost následovně: „Do budoucna počítáme nejen s rozšířením prodejen, ale také vylepšením projektu například o možnosti online plateb, donášku či rozvoz. Věříme, že zejména pracující lidé ocení možnost objednat si nákup předem a vyzvednout si jej například při cestě z práce.“

S rostoucí oblibou rozvozu potravin samozřejmě poroste i počet takto zaměřených firem na trhu. A každá taková nová firma bude muset na něco nalákat své nové zákazníky. Přesně tak nyní uvažuje například i Tesco, které navázalo spolupráci s firmou Dáme jídlo a dává si za cíl doručit potraviny do 30 minut. Zmíněná služba je zatím dostupná pouze v hlavním městě, s její expanzí se už ovšem počítá.

Dá se tedy očekávat, že nové firmy si budou dávat za cíl, aby doručily objednávky:

  • co nejrychleji
  • co nejpřesněji (volíte si, kdy chcete, aby vám byl nákup doručen)
  • co nejkvalitněji
  • složené z co největší nabídky

Větší nákup? S rozvozem žádný problém

Již dávno neplatí, že byste při využití rozvozu museli nakupovat dražší věci než v supermarketu. Stačí se podívat na přehled četných slev a akcí na Kupi.cz.

Přidat na Seznam.cz👈Přidejte si Kupi Magazín na homepage Seznamu!