Rohlíku roste konkurence. Tesco se spojilo s Dáme jídlo a doručí vám nákup do půl hodiny až domů

Nákup vám společnosti dovezou až před dveře Maria Lin Kim / Unsplash

Zdraví a volný čas je pro mnohé tou nejcennější věcí na světě. Právě toho si všímají i firmy, které dělají vše pro to, aby mohli lidé pohodlně trávit svůj volný čas, jakkoliv jen chtějí. Skvělým příkladem jsou třeba společnosti, které se snaží ušetřit pro vás minuty a hodiny, které byste za normálních okolností museli věnovat nakupování potravin. 

Přečtěte si také

Důchody přijdou včas, na ostatní zásilky si ale počkáte. Česká pošta nestíhá, chybí jí 650 lidí
Důchody přijdou včas, na ostatní zásilky si ale počkáte. Česká pošta nestíhá, chybí jí 650 lidí

Lidé si více váží svého volného času

S rostoucí životní úrovní můžeme více trávit čas podle svých představ. Na uklízení máme uklízečky, na pomoc s dětmi lze domluvit chůvy – a na nakupování potravin společnosti, které nám je dovezou až pod nos. Toho, že je volný čas čím dál tím cennější, si všímá i výkonný ředitel Tesco pro ČR Patrik Dojčinovič.

„Neustále se snažíme reagovat na rychle se měnící potřeby našich zákazníků a v dnešní uspěchané době je úspora času jednou ze základních podmínek při výběru služeb. Jsme rádi, že můžeme zákazníkům umožnit nákup jejich oblíbených položek a okamžité doručení,“ hodnotí Dojčinovič.

Nakupujte nejen pohodlně, ale také levně

Boom rozvozu potravin během covid-19

Jestli někomu dění kolem koronaviru pomohlo, byly to společnosti rozvážející potraviny, případně jídlo. Během karantény byli totiž lidé zavření ve svých domovech, případně se vůbec snažili minimalizovat svůj pohyb venku, a tak často místo nakupování osobně raději objednali potraviny online a nechali si je dovézt až ke vchodu.

Rozvoz nákupů nabízejí u nás různé společnosti již řadu let. Tou mediálně nejproslulejší je nejspíš Rohlik.cz – firma vedená Tomášem Čuprem, která letos expanduje i do okolních zemí a v tuzemsku chce utržit přes 8 miliard korun. Potraviny vám ale dále doveze také již zmíněné Tesco, Košík.cz, Svět bedýnek, Makro Můj obchod a mnoho dalších.

Během karantény byly obchody prázdné a více lidí využívalo rozvoz potravin Martijn Baudoin / Unsplash

Budoucnost online nakupování

Manažerka komunikace MAKRO Romana Nýdrle vidí budoucnost následovně: „Do budoucna počítáme nejen s rozšířením prodejen, ale také vylepšením projektu například o možnosti online plateb, donášku či rozvoz. Věříme, že zejména pracující lidé ocení možnost objednat si nákup předem a vyzvednout si jej například při cestě z práce.“

S rostoucí oblibou rozvozu potravin samozřejmě poroste i počet takto zaměřených firem na trhu. A každá taková nová firma bude muset na něco nalákat své nové zákazníky. Přesně tak nyní uvažuje například i Tesco, které navázalo spolupráci s firmou Dáme jídlo a dává si za cíl doručit potraviny do 30 minut. Zmíněná služba je zatím dostupná pouze v hlavním městě, s její expanzí se už ovšem počítá.

Dá se tedy očekávat, že nové firmy si budou dávat za cíl, aby doručily objednávky:

  • co nejrychleji
  • co nejpřesněji (volíte si, kdy chcete, aby vám byl nákup doručen)
  • co nejkvalitněji
  • složené z co největší nabídky

Větší nákup? S rozvozem žádný problém

Již dávno neplatí, že byste při využití rozvozu museli nakupovat dražší věci než v supermarketu. Stačí se podívat na přehled četných slev a akcí na Kupi.cz.

Kupi Magazín na homepage Seznamu?Přidat boxík na Seznam.cz