Lidl navazuje na úspěch první kolekce a představuje novou řadu oblečení

Cool streetstyle nebo vtipný outfit na večírek? Nová módní kolekce s logem Lidlu splní oba účely Lidl

První vlastní kolekce Lidlu z letošního června byla úspěšná, a tak řetězec přichází s další limitovanou edicí. Najdete v ní dámské legíny, kšiltovky nebo sportovní doplňky, které přibudou k tričkům, mikinám, pantoflům či teplákům. Ty se po prvním uvedení na trh vyprodaly do několika dnů. Lidl ale není jediný řetězec, který v poslední době představil svůj merch.

Přečtěte si také

Jaké trvanlivé potraviny je dobré mít vždy doma pro případ, že se dostanete do karantény
Jaké trvanlivé potraviny je dobré mít vždy doma pro případ, že se dostanete do karantény

Vyprodá se druhá limitovaná edice Lidlu stejně rychle?

Zájem zákazníků o první kolekci oblečení s logem Lidl překonal naše očekávání. Některé produkty se velmi rychle vyprodaly, a proto s novou kolekcí přinášíme rozšířenou nabídku. Věříme, že o produkty s naším logem bude opět zájem,“ říká jednatel společnosti Michal Farník.

Pro spoustu lidí je oblečení s logem Lidl spíše recesí a kupují ho jako vtipný dárek svým blízkým nebo i sobě. Stylově je na to ideální. Prodává se pod značkami Esmara a Livergy, ponožky pak vyrábí značka Crivit. Je k dostání po celém světě a u nás ho najdete na e-shopu lidl-shop.cz.

Dalším řetězcem, který přichází se svojí vlastní řadou oblečení, je IKEA Ikea

Móda podle IKEA

Dalším řetězcem, který přichází se svojí vlastní řadou oblečení, je IKEA, která nejen v České republice patří mezi tzv. lovebrandy, takže o úspěchu její módní kolekce nikdo nepochybuje. Vznikla ze spolupráce švédské a japonské pobočky a zatím ji exkluzivně nabízela pouze IKEA v Tokiu. Otázkou zůstává, zda a kdy se rozšíří i na další trhy.

Zástupci značky ovšem připustili, že by se IKEA mohla v budoucnu více orientovat právě na fashion produkty. Už název kolekce tomu nasvědčuje – jmenuje se EFTERTRÄDA, což švédsky znamená „nástupce“.

Na rozdíl od IKEA je Lidl už pro prodej oblečení známý

Kdo bude další?

Brzy se určitě můžeme těšit i na vlastní oblečení a doplňky dalších značek, které se na módu primárně nezaměřují. Ty, které už svůj merch mají, údajně další neplánují. Lidl je však důkazem toho, že když bude poptávka, další limitovaná edice s logem na sebe nenechá dlouho čekat.

Nová éra merche

Dřív byl merch výsadou známých raperů a zpěváků, to už dnes ovšem nikoho nepřekvapí. Stále častěji nicméně svoje módní kolekce představují oblíbené značky, influenceři, ale třeba i tvůrci filmů. Příkladem merche, který se podle kritiků příliš nepovedl, jsou například trička k filmu V síti.

Přidat na Seznam.cz👈Přidejte si Kupi Magazín na homepage Seznamu!