Lidl navazuje na úspěch první kolekce a představuje novou řadu oblečení

Cool streetstyle nebo vtipný outfit na večírek? Nová módní kolekce s logem Lidlu splní oba účely Lidl

První vlastní kolekce Lidlu z letošního června byla úspěšná, a tak řetězec přichází s další limitovanou edicí. Najdete v ní dámské legíny, kšiltovky nebo sportovní doplňky, které přibudou k tričkům, mikinám, pantoflům či teplákům. Ty se po prvním uvedení na trh vyprodaly do několika dnů. Lidl ale není jediný řetězec, který v poslední době představil svůj merch.

Přečtěte si také

Rohlík i Košík mění pravidla objednávání: limit 35 položek na nákup a jen jedna objednávka denně
Rohlík i Košík mění pravidla objednávání: limit 35 položek na nákup a jen jedna objednávka denně

Vyprodá se druhá limitovaná edice Lidlu stejně rychle?

Zájem zákazníků o první kolekci oblečení s logem Lidl překonal naše očekávání. Některé produkty se velmi rychle vyprodaly, a proto s novou kolekcí přinášíme rozšířenou nabídku. Věříme, že o produkty s naším logem bude opět zájem,“ říká jednatel společnosti Michal Farník.

Pro spoustu lidí je oblečení s logem Lidl spíše recesí a kupují ho jako vtipný dárek svým blízkým nebo i sobě. Stylově je na to ideální. Prodává se pod značkami Esmara a Livergy, ponožky pak vyrábí značka Crivit. Je k dostání po celém světě a u nás ho najdete na e-shopu lidl-shop.cz.

Dalším řetězcem, který přichází se svojí vlastní řadou oblečení, je IKEA Ikea

Móda podle IKEA

Dalším řetězcem, který přichází se svojí vlastní řadou oblečení, je IKEA, která nejen v České republice patří mezi tzv. lovebrandy, takže o úspěchu její módní kolekce nikdo nepochybuje. Vznikla ze spolupráce švédské a japonské pobočky a zatím ji exkluzivně nabízela pouze IKEA v Tokiu. Otázkou zůstává, zda a kdy se rozšíří i na další trhy.

Zástupci značky ovšem připustili, že by se IKEA mohla v budoucnu více orientovat právě na fashion produkty. Už název kolekce tomu nasvědčuje – jmenuje se EFTERTRÄDA, což švédsky znamená „nástupce“.

Na rozdíl od IKEA je Lidl už pro prodej oblečení známý

Kdo bude další?

Brzy se určitě můžeme těšit i na vlastní oblečení a doplňky dalších značek, které se na módu primárně nezaměřují. Ty, které už svůj merch mají, údajně další neplánují. Lidl je však důkazem toho, že když bude poptávka, další limitovaná edice s logem na sebe nenechá dlouho čekat.

Nová éra merche

Dřív byl merch výsadou známých raperů a zpěváků, to už dnes ovšem nikoho nepřekvapí. Stále častěji nicméně svoje módní kolekce představují oblíbené značky, influenceři, ale třeba i tvůrci filmů. Příkladem merche, který se podle kritiků příliš nepovedl, jsou například trička k filmu V síti.

Přidat na Seznam.cz👈Přidejte si Kupi Magazín na homepage Seznamu!