Oděvní značka Gap vstoupí na český trh ještě tento rok. Hvězdou kampaně bude známý slovenský raper

Sortiment v ČR bude stavět na dámské, pánské i dětské kolekci Gap Logo Shutterstock

Značka Gap už několikrát avizovala, že na český i slovenský trh vstoupí – a právě v příštích dnech se její fanoušci dočkají. Do konce září by měla spustit e-shop, první kamenné prodejny pak má otevřít v listopadu. Do této chvíle byl americký brand pro Čechy dostupný jen prostřednictvím partnerských e-shopů Zalando nebo About You. Pokud jde o nabízený sortiment, základ bude tvořit výrazná kolekce Gap Logo, kterou budou doplňovat limitované edice včetně udržitelných kousků.

Přečtěte si také

Lego mění obal, dětem se nelíbily plastové sáčky. Změna čeká i kostičky
Lego mění obal, dětem se nelíbily plastové sáčky. Změna čeká i kostičky

Globální kampaň a lokální influenceři

Distribuci volnočasového oblečení a doplňků Gap bude v ČR zajišťovat firma CS Retail 1969. Jde o společnost, která už v ČR a na Slovensku exkluzivně zastupuje značku Under Armour a provozuje také síť několika desítek prodejen Sam 73.

Uvedení značky bude doprovázet kampaň. Nebude ji ale vytvářet žádná lokální agentura, zástupci Gap se rozhodli pouze přizpůsobit globální vizuály českému trhu a zapojit některé české a slovenské influencery. Hlavní hvězdou kampaně má být slovenský raper Majk Spirit.

Přiláká jednodušší nakupování nové zákazníky?

Nákupy přímo na e-shopu Gap a ve vlastních prodejnách klientovi podle zástupců značky zkvalitní a zpříjemní nákupní zážitek. „Vnímáme oba trhy jako velmi zajímavou příležitost a jsme velmi hrdi, že zde můžeme představit tuto moderní americkou značku,“ zhodnotil jednatel CS Retail 1969 Jan Fahoun.

Těšíme se, že budeme moci omni-channel nákupní zážitek nabídnout všem novým, ale i stávajícím zákazníkům, kteří doposud nakupovali Gap produkty pouze v zahraničí. Základem bude rychlý a bezproblémový zážitek z nakupování bez ohledu na to, jestli zákazník navštíví naši prodejnu fyzicky anebo vzdáleně pomocí e-com platformy,“ dodal Fahoun.

Nová kampaň značky Gap Gap

Gap původně vznikl jako obchod s džínami a hudbou

Dnes patří značka Gap k největším retailovým řetězcům s oblečením, vždycky tomu tak ale nebylo. První obchod otevřela v Kalifornii v roce 1969 a kromě džínů tam prodávala i hudební desky. Postupně se začala orientovat výhradně na volnočasovou módu a otevřela svoje prodejny ve více než 40 zemích světa.

Na nové trhy nevstupuje sama, ale vybírá si pro spolupráci zkušené firmy se znalostí lokálního prostředí, jako například zmiňovanou CS Retail v České republice a na Slovensku.

Přidat na Seznam.cz👈Přidejte si Kupi Magazín na homepage Seznamu!