Oděvní značka Gap vstoupí na český trh ještě tento rok. Hvězdou kampaně bude známý slovenský raper

Sortiment v ČR bude stavět na dámské, pánské i dětské kolekci Gap Logo Shutterstock

Značka Gap už několikrát avizovala, že na český i slovenský trh vstoupí – a právě v příštích dnech se její fanoušci dočkají. Do konce září by měla spustit e-shop, první kamenné prodejny pak má otevřít v listopadu. Do této chvíle byl americký brand pro Čechy dostupný jen prostřednictvím partnerských e-shopů Zalando nebo About You. Pokud jde o nabízený sortiment, základ bude tvořit výrazná kolekce Gap Logo, kterou budou doplňovat limitované edice včetně udržitelných kousků.

Přečtěte si také

Blíží se konec papírových letáků? Některé obchody přiznaly, že se jim tisk nevyplatí a končí s nimi
Blíží se konec papírových letáků? Některé obchody přiznaly, že se jim tisk nevyplatí a končí s nimi

Globální kampaň a lokální influenceři

Distribuci volnočasového oblečení a doplňků Gap bude v ČR zajišťovat firma CS Retail 1969. Jde o společnost, která už v ČR a na Slovensku exkluzivně zastupuje značku Under Armour a provozuje také síť několika desítek prodejen Sam 73.

Uvedení značky bude doprovázet kampaň. Nebude ji ale vytvářet žádná lokální agentura, zástupci Gap se rozhodli pouze přizpůsobit globální vizuály českému trhu a zapojit některé české a slovenské influencery. Hlavní hvězdou kampaně má být slovenský raper Majk Spirit.

Přiláká jednodušší nakupování nové zákazníky?

Nákupy přímo na e-shopu Gap a ve vlastních prodejnách klientovi podle zástupců značky zkvalitní a zpříjemní nákupní zážitek. „Vnímáme oba trhy jako velmi zajímavou příležitost a jsme velmi hrdi, že zde můžeme představit tuto moderní americkou značku,“ zhodnotil jednatel CS Retail 1969 Jan Fahoun.

Těšíme se, že budeme moci omni-channel nákupní zážitek nabídnout všem novým, ale i stávajícím zákazníkům, kteří doposud nakupovali Gap produkty pouze v zahraničí. Základem bude rychlý a bezproblémový zážitek z nakupování bez ohledu na to, jestli zákazník navštíví naši prodejnu fyzicky anebo vzdáleně pomocí e-com platformy,“ dodal Fahoun.

Nová kampaň značky Gap Gap

Gap původně vznikl jako obchod s džínami a hudbou

Dnes patří značka Gap k největším retailovým řetězcům s oblečením, vždycky tomu tak ale nebylo. První obchod otevřela v Kalifornii v roce 1969 a kromě džínů tam prodávala i hudební desky. Postupně se začala orientovat výhradně na volnočasovou módu a otevřela svoje prodejny ve více než 40 zemích světa.

Na nové trhy nevstupuje sama, ale vybírá si pro spolupráci zkušené firmy se znalostí lokálního prostředí, jako například zmiňovanou CS Retail v České republice a na Slovensku.

Kupi Magazín na homepage Seznamu?Přidat boxík na Seznam.cz