Češi loni utratili na internetu rekordních 155 miliard korun. E-shopy chtějí víc: Vsází na drogerii

Češi loni utratili na internetu rekordních 155 miliard korun. E-shopy letos vsází na drogerii Zoot.cz

Další z internetových prodejců zařadil do své nabídky kosmetické produkty. Řeč je o e-shopu ZOOT, který se zaměřuje na prodej oblečení a módních doplňků. Nově sází na přírodní kosmetiku a biokosmetiku, v nabídce tak přibudou produkty na tělo, pleť, vlasy i zubní hygienu. Po internetových obchodech Alza.cz a Mall.cz se jedná o další možnost, jak si online nakoupit kosmetiku i tam, kde byste to nečekali.

Přečtěte si také

Noční zákaz vycházení a konec nedělního prodeje: Co vše platí nově od 28. října
Noční zákaz vycházení a konec nedělního prodeje: Co vše platí nově od 28. října

V e-shopu ZOOT nejčastěji nakupují podle ředitele společnosti Milana Poláka především ženy, kterým tak chce společnost vyjít vstříc. Proto v sázce na kosmetické zboží vidí značný potenciál. „Kategorie beauty by se měla postupně stát jedním z pilířů ZOOTu. Je to ideální doplňkový produkt, a než přeskakovat na jiný e-shop a muset dělat další objednávku, je pro naše zákaznice výhodou si přihodit šampón a krém do jednoho košíku,“ přibližuje Polák.

Mezi prvními značkami se na ZOOTu představí kosmetické řady Econea a Folly. V nové kategorii bude ZOOT nabízet i produkty určené pro muže, éterické oleje a difuzéry nebo ekologické produkty na praní. „Nechceme na ZOOTu běžné produkty z drogerií. Chceme se zaměřit především na přírodní a biokosmetiku, která se vhodně doplňuje s módním segmentem. I v módě je naší strategií vybírat ty nejzajímavější módní kousky. Chceme předvýběrem zákazníkům nabídnout jistou přidanou hodnotu,“ doplňuje ředitel ZOOTu. Firma si od toho slibuje vyšší tržby. Do dvou let se chce dostat na desetiprocentní podíl z celého obratu.

Mezi prvními značkami na ZOOTu se představují Econea a Folly Canva

Online tržiště mají ZOOT, Mall i Alza 

  • Určitě jste se již setkali s pojmem online tržiště, v podstatě je to místo, kde mohou své zboží nabízet různé módní a v současné době i kosmetické značky.

Podobnou strategii za nouzového stavu zvolili i další velcí hráči

Na Mall.cz prodává přes tisíc obchodníků a během června toto online tržiště vykázalo o 235 procent vyšší obrat ve srovnání s loňskem. Původně platforma nabízela především elektroniku, teď zde najdete vše od potravin po chovatelské potřeby. Podobně je na tom prodejce elektroniky Alza.cz, který do svého portfolia už před časem zařadil jak kosmetické, tak drogistické zboží.

Široká nabídka zboží se e-shopům vyplácí. Podle Asociace pro elektronickou komerci Češi v loňském roce utratili za zboží v internetových obchodech rekordních 155 miliard korun, což bylo o 15 procent více než v roce 2018. Kvůli nouzovému stavu a s ním spojeným restrikcím se dá očekávat, že čísla za letošní rok budou ještě vyšší.

Přidat na Seznam.cz👈Přidejte si Kupi Magazín na homepage Seznamu!