Usměvavá červenovláska Rossi vám poradí líp než prodavačka. Rossmann jako první drogerie představuje novou asistentku

Žena na sedačce s telefonem v ruce simona pilolla 2 / Shutterstock.com

Některé obchody se snaží držet krok s technologickými novinkami a přinášet inovace, které zjednodušují zákazníkům nákupy. Od skenerů na zralost ovoce přes úklidové roboty až po chytré pokladny. Nejnovější inovací, která je zároveň první svého druhu v Česku, je revoluční asistentka, kterou uvedla drogerie Rossmann. S čím vám může pomoci?

Přečtěte si také

Adventní kalendáře nyní koupíte výhodněji. Co za zlevněním stojí vás už ale nepotěší

Asistentka jménem Rossi

Drogerie ROSSMANN spustila jako první drogerie na českém trhu službu virtuální asistentky. Od teď vám bude usměvavá červenovláska Rossi vždy po ruce. Stačí mít nainstalovanou aplikaci a pak už můžete nepřetržitě využívat jejích rad a tipů během nákupů online i v kamenných prodejnách.

Ačkoliv se jedná o pilotní projekt, již nyní má virtuální asistentka povědomí o veškerých produktech, které drogistický řetězec nabízí. Díky znalosti kompletního sortimentu vám poradí s výběrem produktů pro péči o pleť, hygienu nebo domácnost, a dokonce i s hledáním dárků pro vaše blízké, čímž vám ušetří čas.

Rossi je náš pilotní projekt. V současné době umí kdykoliv a kdekoliv poradit s výběrem produktů, které nejvíce odpovídají přáním a potřebám našich zákazníků. Na základě jejich zpětné vazby však neustále pracujeme na dalších inovacích, takže do budoucna určitě dojde k rozšíření možností, které bude Rossi schopna nabídnout, ať už půjde o informace o otevíracích dobách prodejen, dostupnosti produktů nebo například o věrnostním klubu Rossmánek,“ sdělila Kupi.cz Marcela Syrovátková, marketingová ředitelka ROSSMANN.

Virtuální asistentka Rossi Rossmann

Rossmann jde s dobou

Již delší dobu využívá německý prodejce drogerie vychytávky umělé inteligence při tvorbě newsletterů. Ty umí na základě nákupní historie doporučit zákazníkům produkty v akci na míru jeho potřebám. Virtuální asistentka Rossi zefektivňuje kroky Rossmannu na cestě za personalizací a posouvá pohodlí zákazníků při nakupování na novou úroveň.

Ani konkurence nezaostává

Drogerie Rossmann není jediným řetězcem, který v Česku využívá výhod umělé inteligence. Technologickému trendu podlehl i COOP, který v minulosti nasadil samoobslužné pokladny. Ty přináší výhody na více frontách. Nejenže urychlují fungování obchodů a usnadňují nákupy, ale také zamezují potenciálním krádežím.

Někteří zákazníci mají tendence přelepovat kódy na produktech nebo zadávat na displeji zboží s mnohem nižší cenou, než je uvedeno na tom, které si skutečně vložili do košíku. Tomu se však rozhodl dát prodejce COOP sbohem, když na své prodejny nainstaloval speciální pokladny. Ty jsou vybaveny kamerami napojenými na umělou inteligenci, díky čemuž samy rozpoznají ovoce a zeleninu bez toho, aniž by ji musel zákazník zadávat ručně.

Zdroj: Kupi.cz