E-shopy i obchody nyní sázejí na pánskou módu: začaly ji vylepšovat

Krejčí přeměřuje hrudník muže v obleku Canva

Móda je v posledních letech směřovaná především na ženy – není ani divu, jsou to právě ony, které rády brouzdají obchodními centry a pořizují si nové a nové kousky. Některé značky teď ale plánují situaci otočit a vyzdvihnout i pánskou módu. Na co se můžeme těšit?

Přečtěte si také

Češi milují zavařování. Co všechno se dá doma sterilovat a jaké vychytávky stojí za to si pořídit na příští sezónu?
Češi milují zavařování. Co všechno se dá doma sterilovat a jaké vychytávky stojí za to si pořídit na příští sezónu?

Málokterého muže baví nákupy, ale to by se brzy mohlo změnit. Některé značky se nyní totiž chtějí zdokonalovat právě v odvětví pánské módy. Například oblíbený e-shop Zalando si vytvořil speciální kampaň, do které zapojil i známé tváře. Značka Zara zase vsadila na speciální pánskou kolekci s názvem Originis.

Zalando obléklo Leoše Mareše nebo Davida Kollera

Možná jste si všimli reklamy, která v posledních dnech běžela v televizi. Šlo o reklamu internetového obchodu Zalando, který rozjel kampaň s názvem „Pro vás, pro něj, pro všechny“. Hlavními hvězdami byli Leoš Mareš, David Koller a Jan Cina. Zalandu šlo o podpoření a propagaci pánské módy – trojici celebrit oblékl e-shop podle současných podzimních trendů.

„Mám radost, že jsme mohli lokálně produkovat a být relevantní pro naše zákazníky v rámci pánské kampaně, ve které hrají známé osobnosti českého i polského trhu a že jsme v našem CEE regionu našli synergie. Jde o vůbec první příležitost vizuálně vyjádřit naši touhu stát se výchozím bodem pro módu pro každého – v tomto případě i pro muže, kteří jsou pro Zalando velmi důležitými zákazníky, jak na českém, tak i na polském trhu,“ komentoval David Pożoga, Market Lead pro Českou republiku a Polsko.

Leoš Mareš v kožené bundě a košili s kostkami Zalando
Leoš Mareš v kožené bundě a košili s kostkami Jan Cina v hnědém saku a barevné košili David Koller ve světle modré košili

Zara na nové mužské kolekci nešetřila prémiovými materiály

I další módní řetězce se zaměřily na propagaci a podporu pánské módy, mezi nimi i řetězec Zara. Ten už od roku 2019 plánoval změny v navrhování pánských oděvů, a teď se konečně můžeme radovat z výsledku. Na trhu je totiž jejich vůbec první kolekce pro podzim/zimu 2021, která nese název Origins.

Jde o módní kousky, které mají být nadčasové a moderní, mají se snadno kombinovat a nosit – zkrátka lehká ležérní móda, která je vždy v kurzu. Muži přeci jen neradi vymýšlí, co se hodí k čemu, a snadno nositelný šatník je pro ně doslova vysvobozením. Najdete zde ale i odvážné střihy – a především Zara vsadila na prémiové materiály, jako je ovčí vlna, kašmír, nebo kůže.

Čtveřice modelů v černých kabátech a oblečení Zara
Čtveřice modelů v černých kabátech a oblečení Čtveřice modelů v bílých bundách a oblečení

Kdo další půjde v jejich šlépějích?

Zalando a Zara teď všem ostatním konkurenčním značkám vyslaly důvod k zamyšlení. Kdo další by mohl jejich nápad následovat? Možná se této návnady chytí i další známé e-shopy, jako je například About You. Co se týče klasických obchodů, je to dost různé, ale pravděpodobně začnou nad vylepšením pánské sekce uvažovat i další větší nákupní domy, jako je H&M, Bershka nebo třeba Primark.

Kupi Magazín na homepage Seznamu?Přidat boxík na Seznam.cz