Lékárny Pilulka mění vzhled, navyšují počet výdejních boxů a zaměřují se na zdravý životní styl

Nová podoba lékáren Pilulka – název v růžovém provedení, s růžovými smajlíky v oknech Pilulka

Oblíbená síť lékáren chce na své zákazníky působit ještě přívětivěji, a proto po osmi letech modernizuje firemní komunikaci i vizuální identitu. Důraz přitom klade i na prevenci. Působit chce jako parťák na cestě za zdravým životním stylem, nejen jako podpora a pomoc pro pacienty. Rozšiřuje zároveň síť výdejních Pilulka Boxů, na nichž se nového designu dočkají zákazníci co nevidět.

Přečtěte si také

Koncem záři je čas sázet cibuloviny, aby na jaře krásně vykvetly! Jakou nádobu a půdu vybrat?
Koncem záři je čas sázet cibuloviny, aby na jaře krásně vykvetly! Jakou nádobu a půdu vybrat?

Brána do světa zdravého životního stylu

Hlavním hybatelem změny podoby je snaha společnosti vytvořit ze svých kamenných prodejen, výdejních boxů i e-shopu místo, které je bránou do světa zdravého životního stylu. Místo, které má širší záběr než klasická lékárna, kam si pacienti chodí pro léky.

Kromě výdeje léků na recept a léků volně prodejných se chce Pilulka se stejnou intenzitou věnovat také prevenci, zdravé výživě i životnímu stylu – oblastem, které se zdravím přímo souvisí a zároveň snižují riziko nebo úplně předcházejí vzniku onemocnění a tím pádem i nutnosti nakoupit léky. Chce se zkrátka stát „nejlepším partnerem v oblasti péče o zdraví našich zákazníků a podpořit jejich zdravý životní styl,“ jak popsal CMO Pilulky Vojtěch Janoušek.

Nová podoba výdejních boxů Pilulky – bílé boxy s růžovým jménem společnosti, velkým smajlíkem a dalšími detaily Pilulka

Nové výdejní boxy s novým designem

Spolu s rebrandingem značky rozšiřuje Pilulka i síť svých výdejních míst. Na mapě výdejních Pilulka Boxů přibylo 10 lokalit. Nové boxy najdete v obchodních centrech v Česku i na Slovensku a další je v plánu umístit během následujících týdnů. Podle všeho by už měly být v nových barvách i designu.

Kromě výdejních míst se nové vizuální identity dočkají také rozvozová auta společnosti, krabice a obaly, do nichž se objednávky balí, ale i webové stránky a později také kamenné prodejny.

Co v létě nesmí v lékárničce chybět?

Do lékárny s úsměvem

Nová podoba je především reakcí společnosti na přání, pocity a emoce samotných zákazníků. Ke změně identity se odhodlala poté, co výsledky ročního průzkumu ukázaly, že na Pilulce nakupují ze 65 % moderní ženy, aktivní na internetu. Právě této většinové skupině se chce společnost rebrandingem přiblížit ještě víc. Podle CCO Pilulky Martina Navrátila se totiž zmíněná skupina postarala v loňském roce o 70 % tržeb.

Proměna komunikace i designu má zavedenou značku modernizovat, osvěžit a zatraktivnit, ale také pocitově odlehčit. I proto do ní tvůrci zařadili celou řadu hravých prvků vyvolávajících úsměv, jejichž záměrně oblé, jemné tvary mají zároveň symbolizovat intuici a ženství.

Koláž prodejních míst lékáren Dr. Max (vlevo) a BENU, obou v podobně působících odstínech zelené a bílé barvy Centro Zlín, Benu

Jak se liší konkurence?

Od konkurenčních značek se bude nová podoba Pilulky lišit už na první pohled. Tvůrci totiž sáhli do úplně jiné škály barev a vsadili na odklon od pro lékárny vcelku typické kombinace zelené a bílé. Jestli nová podoba nebude mást zákazníky, se teprve uvidí.

Pokud se totiž ocitneme v neznámém městě nebo obchodním centru, poznáme lékárnu na první pohled a zcela automaticky nejčastěji právě podle zažité bílo-zelené, sterilní prodejny. Že to na zákazníky funguje a působí věrohodně, čistě a spolehlivě dokazují mimo jiné například značky Dr. Max nebo Benu lékárny, které se prozatím do žádných zásadních změn neženou a oproti Pilulce se drží zmíněné, ale ověřené klasiky.

Kupi Magazín na homepage Seznamu?Přidat boxík na Seznam.cz