Lékárny Pilulka mění vzhled, navyšují počet výdejních boxů a zaměřují se na zdravý životní styl

Nová podoba lékáren Pilulka – název v růžovém provedení, s růžovými smajlíky v oknech Pilulka

Oblíbená síť lékáren chce na své zákazníky působit ještě přívětivěji, a proto po osmi letech modernizuje firemní komunikaci i vizuální identitu. Důraz přitom klade i na prevenci. Působit chce jako parťák na cestě za zdravým životním stylem, nejen jako podpora a pomoc pro pacienty. Rozšiřuje zároveň síť výdejních Pilulka Boxů, na nichž se nového designu dočkají zákazníci co nevidět.

Přečtěte si také

Znáte batáty? Poradíme, jak je pěstovat i co z nich připravit
Znáte batáty? Poradíme, jak je pěstovat i co z nich připravit

Brána do světa zdravého životního stylu

Hlavním hybatelem změny podoby je snaha společnosti vytvořit ze svých kamenných prodejen, výdejních boxů i e-shopu místo, které je bránou do světa zdravého životního stylu. Místo, které má širší záběr než klasická lékárna, kam si pacienti chodí pro léky.

Kromě výdeje léků na recept a léků volně prodejných se chce Pilulka se stejnou intenzitou věnovat také prevenci, zdravé výživě i životnímu stylu – oblastem, které se zdravím přímo souvisí a zároveň snižují riziko nebo úplně předcházejí vzniku onemocnění a tím pádem i nutnosti nakoupit léky. Chce se zkrátka stát „nejlepším partnerem v oblasti péče o zdraví našich zákazníků a podpořit jejich zdravý životní styl,“ jak popsal CMO Pilulky Vojtěch Janoušek.

Nová podoba výdejních boxů Pilulky – bílé boxy s růžovým jménem společnosti, velkým smajlíkem a dalšími detaily Pilulka

Nové výdejní boxy s novým designem

Spolu s rebrandingem značky rozšiřuje Pilulka i síť svých výdejních míst. Na mapě výdejních Pilulka Boxů přibylo 10 lokalit. Nové boxy najdete v obchodních centrech v Česku i na Slovensku a další je v plánu umístit během následujících týdnů. Podle všeho by už měly být v nových barvách i designu.

Kromě výdejních míst se nové vizuální identity dočkají také rozvozová auta společnosti, krabice a obaly, do nichž se objednávky balí, ale i webové stránky a později také kamenné prodejny.

Co v létě nesmí v lékárničce chybět?

Do lékárny s úsměvem

Nová podoba je především reakcí společnosti na přání, pocity a emoce samotných zákazníků. Ke změně identity se odhodlala poté, co výsledky ročního průzkumu ukázaly, že na Pilulce nakupují ze 65 % moderní ženy, aktivní na internetu. Právě této většinové skupině se chce společnost rebrandingem přiblížit ještě víc. Podle CCO Pilulky Martina Navrátila se totiž zmíněná skupina postarala v loňském roce o 70 % tržeb.

Proměna komunikace i designu má zavedenou značku modernizovat, osvěžit a zatraktivnit, ale také pocitově odlehčit. I proto do ní tvůrci zařadili celou řadu hravých prvků vyvolávajících úsměv, jejichž záměrně oblé, jemné tvary mají zároveň symbolizovat intuici a ženství.

Koláž prodejních míst lékáren Dr. Max (vlevo) a BENU, obou v podobně působících odstínech zelené a bílé barvy Centro Zlín, Benu

Jak se liší konkurence?

Od konkurenčních značek se bude nová podoba Pilulky lišit už na první pohled. Tvůrci totiž sáhli do úplně jiné škály barev a vsadili na odklon od pro lékárny vcelku typické kombinace zelené a bílé. Jestli nová podoba nebude mást zákazníky, se teprve uvidí.

Pokud se totiž ocitneme v neznámém městě nebo obchodním centru, poznáme lékárnu na první pohled a zcela automaticky nejčastěji právě podle zažité bílo-zelené, sterilní prodejny. Že to na zákazníky funguje a působí věrohodně, čistě a spolehlivě dokazují mimo jiné například značky Dr. Max nebo Benu lékárny, které se prozatím do žádných zásadních změn neženou a oproti Pilulce se drží zmíněné, ale ověřené klasiky.