Výdejních boxů stále přibývá. Ty od Zásilkovny najdete nově i před prodejnami Lidlu

Od výdejních boxů Zásilkovny si mnohé slibuje nejen Zásilkovna, ale také Lidl Zásilkovna

Omezené možnosti nakupování tlačí prodejce k vymýšlení způsobů, jakými zastoupit návštěvu kamenné prodejny. Nejjednodušší je v tuto chvíli objednat si zboží na e-shopu a nechat si ho doručit domů, na některou z výdejen nebo do výdejního boxu. Poslední zmíněná možnost, navíc zcela bezkontaktní, je stále oblíbenější. Nově proto najdete výdejní boxy Zásilkovny i před prodejnami Lidlu.

Přečtěte si také

Zažeňte podzimní nachlazení s echinaceou! Je skvělá na imunitu, rýmu a kašel i opary
Zažeňte podzimní nachlazení s echinaceou! Je skvělá na imunitu, rýmu a kašel i opary

Zásilkovna si plácla s Lidlem

Každý chodí nakupovat potraviny. Řetězec, kam zamíří, si většinou vybírají podle akčních letáků, lokality nebo sympatií s danými prodejnami. Lidl nyní navázal spolupráci se Zásilkovnou a tím potenciálním zákazníkům ukázal jeden velký benefit, proč by měli nakupovat právě u něj.

U nových prodejen Lidlu budou vybudovány Z-BOXy – výdejní boxy Zásilkovny. Pakliže si budete chtít objednat něco na internetu a zároveň nakoupit, máte možnost si balíček poslat do Z-BOXu u Lidlu, čímž ušetříte spoustu času. Jak Z-BOX funguje, znázorňuje video.

Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny, je s navázanou spoluprací s jedním z největších obchodních řetězců v České republice spokojená. „Zákazníci jak Lidlu, tak Zásilkovny si budou moci najednou zakoupit potraviny a nejnutnější zboží v kamenné prodejně, ale také vyzvednout své zásilky objednané na internetu, což v současné pandemické situaci navíc velmi ocení,“ popsala hlavní benefit nového spojenectví.

Na vzájemnou spolupráci se těší i Lidl: „Těší nás, že můžeme navázat spolupráci se společností, pro kterou je stejně jako pro Lidl na prvním místě zákazník,“ sdělil tiskový mluvčí Tomáš Myler.

Pozadu nejsou ani ostatní

Zásilkovna není jedinou firmou, která si je vědoma pozitivních stránek výdejních boxů. V loňském roce na jejich počtu zapracovala e-shopová jednička na českém trhu Alza.cz. Doručila do nich na 3 miliony balíčků v hodnotě přesahující 3 miliardy korun.

K vidění jsou více a více i černo-zelené schránky společnosti WeDo. Oproti konkurentům se liší v tom, že do budoucna byste si v nich mohli vyzvednout balíky od vícero firem. Ředitel WeDo Daniel Mareš prozradil, že aktuálně komunikují se zhruba dvaceti partnery.

V loňském roce výdejní boxy zavedly i další firmy, například:

  • Pilulka.cz – internetová lékárna
  • COOP – prodejny potravin
  • Rohlík.cz – online prodejna potravin

Vidíte ve výdejních boxech benefity, nebo jste konzervativní a raději byste si pro balík skočili na poštu? Dejte nám vědět do diskuse pod článkem.

Kupi Magazín na homepage Seznamu?Přidat boxík na Seznam.cz