K hotovkám přibylo české farmářské maso. Košík rozšiřuje sortiment privátní značky Authentic

Košík rozšiřuje svou privátní značku Authentic. Ke kvalitním hotovkám přibylo české farmářské maso Košík.cz

Online supermarket Košík.cz posiluje vlastní privátní značku Authentic o další poctivě zpracované produkty – k chlazeným hotovým jídlům od světových šéfkuchařů se přidává farmářské maso z českého chovu. Do konce roku by chtěl Košík.cz rozšířit sortiment o desítky dalších regionálních a originálních výrobků.

Přečtěte si také

Plošné testování zaměstnanců: Jak se k němu staví obchodní řetězce?
Plošné testování zaměstnanců: Jak se k němu staví obchodní řetězce?

Nabídku odstartuje farmářské maso

Nové potraviny českého původu chce Košík.cz pod vlastní značkou Authentic uvádět postupně. Začal masnými výrobky od českých řezníků, domů vám tak nově doručí třeba kuřecí maso z domácího chovu od farmáře Jiřího Brázdy z Olomouce. V nabídce najdete kuřecí stehna, čtvrtky i prsa, celé kuře nebo specialitu, kterou je vykostěné kuře na roládu.

Tímto sortimentem chce Košík.cz alespoň částečně vynahradit lidem chybějící farmářské trhy, a zároveň reagovat na rostoucí trend, kterým je domácí vaření z kvalitních a poctivých surovin. Cílem značky je nabídnout dostatečný sortiment těch nejlepších surovin z domácí i zahraniční produkce, které vynikají svým autentickým zpracováním nebo původem.

Privátní značka Košíku.cz Authentic začala s nabídkou hotových jídel o šéfkuchařů mnoha světových kuchyní, nyní sortiment rozšiřuje o farmářské maso Košík.cz

Časem přibude další maso, pivo, koření i sýry

Ještě letos by mělo přibýt na padesát dalších produktů od farmářů nebo řemeslných výrobců. Kromě masa by měly mezi dalšími být třeba pivní speciály, které patří na Košíku.cz k bestsellerům. Dále také trvanlivé potraviny a suroviny pro denní vaření, jako je mouka, koření a oleje nebo sýry či nápoje.

Hotová jídla od šéfkuchařů z celého světa

Privátní značka „Authentic by Košík.cz“ byla poprvé uvedena na trh v polovině loňského roku. Začala s prodejem chlazených, hotových jídel, které u nás připravují podle originálních receptur šéfkuchaři původem z různých koutů světa. Ochutnat díky tomu můžete autentické pokrmy prvotřídní kvality z jihovýchodní Asie, Indie, Středomoří, Mexika nebo Středního východu.

Šokově chlazená jídla představují novou generaci hotových jídel, která se svou kvalitou a chutí přibližují čerstvě uvařeným pokrmům prvotřídních restaurací Hotovky Košík.cz / Facebook

Hotová jídla s chutí jako z restaurace

Hotová jídla zažívají v poslední době boom. Zavřené restaurace, pohodlná a snadná příprava i snaha ušetřit čas vytváří u těchto výrobků vysokou poptávku. Na trhu existují levnější varianty oblíbených „meníčkových“ klasik, které najdete ve většině supermarketů a hypermarketů. Zájem ovšem roste i o dražší hotová jídla, která se vyrábí z kvalitních surovin a chladí se tzv. šokově.

To znamená, že jsou hned po uvaření zchlazeny – v lednici sice vydrží kratší dobu (cca 3–5 dní) než levnější hotovky, nabízí ale lepší a výraznější chuť. Šokově chlazená jídla se tak snaží co nejvíce přiblížit chuťovému zážitku jídel z restaurací a bister.

Z online supermarketů nabízí kromě Košíku.cz taková jídla také konkurenční Rohlík.cz, a to v rámci vlastního projektu Rohlík Bistro, pod který spadá jeho vlastní privátní značka Bez kompromisu.

Kupi Magazín na homepage Seznamu?Přidat boxík na Seznam.cz