Jednorázové rovná se hygienické. V obchodech a restauracích narazíte na nové vychytávky proti covidu

Brzy už možná budete držet nákupní vozík s chňapkami Anrita1705 / Pixabay

Velká, barevná kolečka na zemi upozorňující na rozestupy ve vnitřních prostorech, plexiskla u pokladen nebo dezinfekční stojany u vchodu – na to všechno jsme si už stačili zvyknout. Takzvaná druhá vlna koronaviru si ale žádá další opatření a v obchodech či restauracích je už co nevidět začnete vídat.

Přečtěte si také

Arašídové máslo je plné vitamínů a minerálů. To nejlepší si doma snadno vyrobíte za 15 minut
Arašídové máslo je plné vitamínů a minerálů. To nejlepší si doma snadno vyrobíte za 15 minut

Je důležité mít ukázněné zaměstnance i zákazníky

Komunikace se zákazníky je pro obchodní řetězce a restaurace velice důležitá. A o to důležitější je ještě nyní v době koronaviru.

Nařízení se opět mění ze dne na den, a zatímco na jaře všichni vše bedlivě sledovali, dnes je už spousta lidí na to, co se kde o koronaviru šustne, odolná a netečná. A to se děje i přesto, že virus a všechna omezení a nařízení okolo něj budí stále silné emoce.

V nezáviděníhodné situaci jsou pak zejména restaurace, které si zažily, jaké to je, když vláda jejich činnost nečekaně utne. Že by se však jejich situace vrátila do doby před koronavirem, o tom nemůže být ani řeč. Důležité (nejen pro gastro provozovny) je tudíž nebýt trnem v oku, mít ukázněné zaměstnance i zákazníky a také bezpečné a čisté provozovny.

Hygienická opatření jsou v gastro provozech důležitá Free-Photos / Pixabay

Nové hygienické pomůcky pro bezpečnější nakupování

Vhod tak mnohým provozovnám přišlo spuštění druhé vlny programu ANTIVIRUS pro retailové řetězce a gastro provozovny od firmy U&WE Advertising, o které informoval na svých webových stránkách portál RetailNews.

Plexiskla u pokladen, dezinfekční stojany před vchodem či nálepky na zemi upozorňující na bezpečný odstup z prodejen nevymizely ani poté, co jsme všichni v uzavřených prostorách sundali roušky. Nicméně v obchodech i v restauracích se objevují nová opatření, která umožní nakupovat ještě bezpečněji.

V obchodech se tak setkáte například s jednorázovými, kartonovými, příručními košíky či jednorázovými chňapkami na madla nákupních vozíků. A v restauracích, tam se objevují třeba jednorázové hygienické gastro produkty – ubrusy, prostírání, podtácky, obaly na příbory či chňapky na půllitr piva.

Jednorázové roušky teď už koupíte téměř na každém kroku iira116 / Pixabay

Roušky už nejsou tak drahé a prodávají se ve slevových akcích

Co se nákupu zdravotnických pomůcek týče, situace je nyní o kus jednodušší než na jaře. Jsou dostupnější a nenesou tak vysoké ceny. Roušky dokonce zařadil Lidl do svého běžného sortimentu. A ty jednorázové, ty se prodávají také ve slevových akcích – právě teď například v Penny či Makru.

  • V Penny až do středy 14.10. můžete koupit balení deseti roušek za 69,90 Kč, přičemž množství je omezeno na pět balení na osobu za den. Jedna rouška tak vychází na 6,90 Kč.
  • Pokud se vydáte na nákup do Makra, jednorázová rouška tam vychází na 8,93 Kč – ale pozor! Tato cena platí pouze za předpokladu, že koupíte roušky v počtu 50 kusů.
  • Jednorázové roušky se v akci prodávají i v DM, ovšem tady je cena trochu jinde. Jedna jednorázová rouška Mivolis v DM vychází na 26,90 Kč. Prodávají se nicméně v balení po deseti kusech, takže za produkt zaplatíte 269 Kč.

S nákupem roušek a dalších pomůcek tudíž neváhejte – avšak nezapomeňte ani na odstupy. Nejlépe totiž každého ochrání sebekázeň, ochrana nosu a úst a pečlivá hygiena rukou.

Přidat na Seznam.cz👈Přidejte si Kupi Magazín na homepage Seznamu!